Over ons
Extenso Assurantiën is een volledig onafhankelijk advieskantoor in verzekeringen en hypotheken. Wij bestaan inmiddels ruim 30 jaar en ons werkgebied omvat voornamelijk Noord-Nederland. Bij ons staat de klant centraal. Wij zoeken altijd naar de best mogelijke oplossing voor onze klanten en maken daarbij gebruik van onze onafhankelijkheid.
Lees hier onze Dienstenwijzer
De Medewerkers
Tjeerd Hoekstra; Adviseur buitendienst (hypotheken en verzekeringen, tevens risicomanager zakelijk)
Gerben Heidstra; Adviseur buitendienst (hypotheken en verzekeringen)
Ido Weidenaar; Hoofd binnendienst
Paulus Witteveen; Medewerker binnendienst
Atje Jacobs-Hoekstra; Medewerker binnendienst
Aukje Buruma; Medewerker binnendienst
Janny Popma; Medewerker binnendienst en schadebehandelaar
Ons Beloningsbeleid
Wij hebben getoetst op artikel 1.20 WFT en hebben geen meldingen te doen op basis van dit artikel. Alle hierboven genoemde medewerkers hebben een vast inkomen dat niet omzet gebonden is. Ons beloningsbeleid wordt periodiek beoordeeld.
Onze openingstijden en bereikbaarheid
Ons kantoor is geopend van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur (maandag t/m donderdag; ’s avonds op afspraak). In het weekend en tijdens feestdagen zijn wij gesloten.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. Voor dringende zaken kunt u één van de nummers op ons antwoordapparaat bellen / appen. Vermeld hierbij duidelijk uw naam.
Klachtenprocedure
Klachten over Extenso
Wanneer u niet tevreden bent over de dienstverlening van Extenso Assurantiën dan kunt u een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. De klacht wordt vervolgens toegewezen aan een medewerker die er binnen 10 werkdagen bij u op terug komt. Wij lossen het dan graag samen met u op.
Wanneer u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Extenso Assurantiën is hierbij aangesloten onder nr. 300004828.
Klachten over een bank of verzekeraar
Wanneer u een klacht heeft over een bank of verzekeraar dan kunt u terecht bij de directie van de betreffende organisatie. De directie dient dan binnen 10 werkdagen schriftelijk een reactie te geven. Als uw klacht hier vervolgens niet naar uw tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u ook hier terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Wat is het Kifid
Het Kifid is een geschillencommissie die bemiddelt in klachten tussen consumenten en financieel dienstverleners. U kunt pas bij het Kifid terecht wanneer u uw klacht heeft voorgelegd aan de directie van de betreffende instantie. Bent u het niet eens met het oordeel van het Kifid, dan is het nog mogelijk om de rechter te vragen om een uitspraak te doen. Voor de volledige klachtenprocedure verwijzen wij u naar de website van het Kifid.
Contactgegevens Kifid
Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
@: https://www.kifid.nl/consumenten/hoe-dient-u-uw-klacht-in
E: consumenten@kifid.nl
T: (0900) 35 52 248
Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze Dienstenwijzer.